מנהל/ת שירות למבקרים למוזאון ישראל

היקף משרה
100% משרה
תיאור התפקיד

 

מנהל/ת שירות למבקר אמונ.ה על חווית המבקר במוזיאון מטרום הגעתו ועד לאחר הביקור 

  1. אחריות כוללת על איכות השירות הניתן למבקר במוזיאון מטרום הגעתו, דרך תהליך הכניסה במהלך הביקור ועד לאחריו.
  2. אחריות על איכות השירות באזורי הכניסה למוזיאון הכוללים: אולם הכניסה ראשי (תחתון), כניסה לדגם בית שני, המבואה לקארדו, מלתחות ועוד.
  3. אחריות  על אמינות ובהירות המידע הניתן לקהל בערוצים השונים: מסכי מידע, שילוט מתחלף,  עלוני מידע ופרסום, אתר אינטרנט אפליקציות ייעודיות, וכל שירות אחר קיים או עתידי במתחמי הכניסה, בגלריות ובערוצים הדיגיטאליים. 
  4. ניהול צוות הקופאים, מרכז המידע והשרות למבקר – גיוס, שיבוץ, הכשרה וניהול שוטף של כח האדם. 
  5. אחריות על הפקת המדריכים הקוליים לתערוכות 
  6. ריכוז תחום הנגישות במוזיאון 
  7. טיפול בפניות הציבור ומישוב קהל המבקרים. 
  8. ריכוז נתונים על כמויות המבקרים במוזיאון, עיבוד והפקת דוחות. 
  9. פיתוח יוזמות לקידום ושיפור חווית המבקר
  10. נושאים נוספים הקשורים לשירות למבקר, בהתאם להנחיית הממונה. 
דרישות סף
  1. השכלה אקדמית. עדיפות לתחומים רלוונטיים למוזיאון או לתחומים ניהוליים. 
  2. ניסיון בעבודה עם קהל מבקרים   
  3. ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות -  כולל הנעת עובדים.
  4. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית/אנגלית
  5. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
  6. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  7. ראייה מערכתית, יוזמה, יכולת הובלת תהליכים
  8. יכולת עבודה תחת לחץ. 
  9. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות 

דרישות 1-3 הנן דרישות סף. 

יתרון
  1. ניסיון ממוסדות תרבות
  2. הכשרה מקצועית בתחומי השרות והנגישות 
קורות חיים למייל
jobs@imj.org.il

מתח דרגות    : 41-43

כפיפות: מנכ"לית המוזיאון 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  עד לתאריך 16.3.24. יש לציין מספר משרה בנושא המייל – JB-121