הצוות האדמיניסטרטיבי בלשכת היו"ר אמון על כלל משימות המזכירות והאדמיניסטרציה השוטפות, להבטחת פעילותם השוטפת של הלשכה ולמתן מענה למגוון גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
תחומי אחריות:
סיוע בהתנהלות השוטפת של הלשכה עבור היו"ר והיועצת הבכירה של היו"ר בביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות :
- משימות מזכירות, כגון: ניסוח וכתיבת מכתבים, דואר, תיוק, יומן, תמלול ישיבות ועריכתן, אירוח ישיבות ואורחי הלשכה, ניתוב ובקרה על ביצוע המשימות, השתתפות בישיבות הנדרשות
- מענה טלפוני ומתן מענה ראשוני; ניתוב הפניות לגורמים מטפלים ומעקב אחר המשך הטיפול
- קשר עם האגפים ויחידות יד ושם
- קבלת פניות חוץ וסיוע במעקב אחר הטיפול בהן
- סיוע בתיאום פעולות כל הגורמים ביד ושם המקיימים קשר עם גורמי חוץ
- סיוע בפיתוח ושימור קשרי עבודה שוטפים עם גורמים ממשלתיים, דיפלומטיים וארגוניים
- משימות אדמיניסטרטיביות נוספות ככל שיידרש
- עברית שפת אם - יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה – חובה
- אנגלית ברמה טובה – חובה
- ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת. שליטה בכל תוכנות Office והתמצאות בכלי חיפוש אינטרנטיים – חובה
- יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, יכולת עבודה בצוות, תפיסה מערכתית
- ייצוגיות, אמינות ודיסקרטיות
- ניסיון מוכח בעבודה בסביבה מרובת משימות
- זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובשעות נוספות
*רק פניות מתאימות תענינה*
- תאריך תחילת עבודה – מידי
- שכר בהתאם לטבלת המדרגים ביד ושם
- סוג משרה: ליבה, מדרג 4
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
המשרה מוצעת במסגרת מכרז פנימי וחיצוני
הגשת קורות חיים בציון קוד המשרה בנושא המייל: JB-105
וועדת המכרזים תתכנס בתאריך 04.02.2025
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם ולפיכך המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות