פיתוח וניהול אסטרטגיית השיווק של המוזיאון, הגדלת מספר המבקרים,
חיזוק המותג והובלת מהלכי שיווק חדשניים תוך שמירה על הרמה האמנותית והתרבותית של המוסד.
תחומי אחריות:
1. ניהול השיווק, האירועים והמכירות:
1.1. הגדרת אסטרטגיית השיווק, המיתוג והפרסום והוצאתה לפועל.
1.2. הגדרת תוכניות שיווק שנתיות למחלקות השונות, בדגש על תערוכות והפעילויות הנגזרות מהן, בקרת התוכניות ותקציב השיווק.
1.3. אחריות על הגדלת מספרי המבקרים במוזיאון וקידום מכירות: קהל רחב ובחלוקה לסגמנטים תיירותיים, קבוצות שוחרי תרבות ואמנות, אקדמיה, תיירות חינוכית וכן גופים עסקיים.
1.4. כתיבת תכנים שיווקיים וניהול תכני המוזיאון ויחסי הציבור בפלטפורמות השונות, בדגש על רשתות חברתיות.
1.5. מתן שירות לכל מחלקות המוזיאון וניהול ספקי השירות הרלוונטיים.
תואר באמנות ו/או בשיווק – יתרון.
ניסיון בעולמות השיווק האמנותיים.
ניסיון מעשי מעמיק בעולם התיירות הנכנסת, תיירות פנים ותיירות חינוכית.
היכרות מעמיקה עם שדה האמנות בישראל, בדגש על הווי התרבות וסצנת האמנות במרחב העמק .
ניסיון בניהול מדיות חברתיות.
יצירתיות וניסיון מעשי בשיווק לא שגרתי.
ניסיון בניהול תקציב וספקי שירות.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה, יכולת כתיבה וביטוי ברמה גבוהה מאוד.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
ניסיון בפרסום, יחסי ציבור והפקת אירועים - יתרון.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
נידות באופן עצמאי - חובה.
כפיפות: מנכ"לית ולאוצר הראשי.