למוזיאון הסובלנות ירושלים דרוש/ה מנהל/ת שיווק

היקף משרה
100%
תיאור התפקיד

אחריות על כלל פעילות השיווק של מוזיאון הסובלנות, בהתאם לחזון ולמטרות המוזיאון. פיתוח ויישום אסטרטגיית שיווק שנתית, חיזוק המותג, הגברת המודעות הציבורית, אסטרטגיית תוכן, ניהול קמפיינים שיווקיים ופרסומיים (אופליין ואונליין), והובלת מהלכים אסטרטגיים להעלאת מספר המבקרים והכנסות המוזיאון.

תחומי אחריות:
•    אסטרטגיית שיווק ומיתוג: בנייה ויישום של תוכנית שיווק שנתית, הגדרת יעדי שיווק ומדדי הצלחה, ניהול תהליכי מיתוג ופרסום ופיקוח על יישום כללי המיתוג במגוון החומרים הפרסומיים של המוזיאון.
•    ניהול קמפיינים שיווקיים ופרסומיים: תכנון, ביצוע ופיקוח על קמפיינים במדיה הדיגיטלית, התקשורת המשודרת והכתובה, כולל פרסום ממומן וניהול תקציבי שיווק. 
•    תוכנית שיווק שנתית להעלאת מודעות וגידול במס' המבקרים: פיתוח, ניהול וביצוע תוכניות בערוצי השיווק להעלאת המודעות למוזיאון וגידול מספר המבקרים במוזיאון בכלל המוצרים והשירותים המוצעים בו.
•    ניהול מכירות ושיתופי פעולה: פיקוח וטיוב מערך המכירות של המוזיאון, ניהול לידים, אסטרטגיות המרה ויצירת שיתופי פעולה עם גופים חיצוניים.
•    שיווק תוכניות חינוכיות: בניית תוכנית אסטרטגית שנתית וביצועה לקידום האגף החינוכי של המוזיאון. 
•    ניהול יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית: אחריות על מערך יחסי הציבור, פיקוח על הפצת הודעות לעיתונות, יצירת חשיפה תקשורתית ובניית גאנט שנתי לאירועים מחוללי תקשורת. 
•    שיווק דיגיטלי וניהול תוכן: בניית תוכנית אסטרטגית שנתית לדיגיטל הכוללת, ניהול קמפיינים ממומנים, ניהול אתר האינטרנט, יצירת יוזמות דיגיטליות, ניהול הסושיאל והתכנים באונליין והפקת חומרים שיווקיים (מצגות, ברושורים, סרטוני תדמית וכו’).
•    ניהול אסטרטגי של מועדון הלקוחות: ייזום וניהול קמפיינים לשיווק מועדון הלקוחות של המוזיאון, ניהול וטיפוח הקשר השוטף עם חברי המועדון. 
•    ניהול צוות השיווק: קביעת תוכניות עבודה, פיתוח מקצועי של הצוות, מעקב אחר ביצועים, ושיפור תהליכים פנימיים.

דרישות סף

•    ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול שיווק ותקשורת בסביבה גלובלית.
•    ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול צוות שיווק.
•    שליטה מלאה בניהול hands -on במדיות חברתיות, שיווק ממומן וניהול קמפיינים דיגיטליים.
•    ידע וניסיון בכתיבת תוכן, עיצוב ומיתוג.
•    היכרות עם מערכות טכנולוגיות תומכות שיווק. 
•    עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה ודיבור).
•    תואר אקדמי או לימודי תעודה בתחומי השיווק, הפרסום, התקשורת או העיצוב.
•    יכולת ניהול פרויקטים, אוריינטציה שיווקית, עבודה תחת לחץ, יצירתיות ויוזמה.

קורות חיים למייל
hr@motj.org.il

תנאי המשרה:
•    במשרדי המוזיאון בירושלים.
•    תחילת העסקה: 1.7.25
•    סוג העסקה: חוזה אישי.
•    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.