תיאור התפקיד
              - טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים.
- קבלת קהל סטודנטים ובאי הגלריה באירועים השונים ומתן טלפוני ודוא"ל
- תיאום וטיפול בהפקות הסטודנטים של הפקולטה לאמנויות המשתתפים בגלריה
- תיאום וטיפול בהפקות מן החוץ המתארחות בגלריה.
- תאום פגישות סגל אקדמי ומנהלי הפונה לגלריה מהפקולטות השונות.
- טיפול בבקשות ראשוניות מהקהל הרחב ומגופי תרבות חיצוניים.
- תקשורת מול גורמים לוגיסטיים בפקולטה לאמנויות לרבות ספקים ואני מקצוע.
- סיוע בעדכון אתר האינטרנט ופרסום ברשתות החברתיות.
- טיפול ומעקב אחר דרישות רכש והזמנות קטנות.
- ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י מנהל.ת ואוצר.ת הגלריה ובהתאם לצורך.
דרישות סף
              דרישות התפקיד:
- תעודת בגרות מלאה.
- ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
- ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה. שפות נוספות יתרון.
- כושר תיאום וארגון.
- יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
- תינתן עדיפות לעובדי אוניברסיטה בעבר
קורות חיים למייל
              gallery@tauex.tau.ac.il
          היקף העבודה:
לפי שעות. 4 שעות ביום למשך חמישה ימים בשבוע (א-ה). שעות הבקר.
תאריך תחילת עבודה – מידי
 
 
    



