ארכיון מאמרים
במהלך עבודתי בחינוך מוזיאוני מצאתי שילדים צעירים מתבוננים ומגלים משמעות באמנות באופן טבעי, והיכולת…
מטרתו העיקרית של ספר זה היא להפחית, ואולי אף לבטל, את החשש הקיים במפגש הישיר בין קהל לבין יצירות…
חוברת זו מעלה שאלות מהותיות על הקשר בין חפץ לסיפור, בין מדריך למודרך, בין חינוך לחוויה, בין תוכן…
החוברת עוסקת בהתאמה ובעדכון של תכניות ההדרכה ולאתגרים הניצבים בפני צוותי החינוך במוזיאונים
ערכה עם שמונה עשרה שיטות הדרכה וכלים לפיתוח תכניות חינוך מותאמות לקהלים השונים ולתנאים בשטח.…
כיצד נהיה רלוונטיים יותר עבור הקהל שלנו? נינה סימון , מחברת הספר אמנות הרלוונטיות מספרת בהרצאה קצרה…
מדוע קל להסביר מה ההבדל בין מוזיקה לרעש יותר מאשר בין יצירת אמנות לקשקוש? כיצד נוכל לתאר חוויית…
מתאים לילדי גן ובית הספר היסודי. חפצים ותלבושות מקהילות ומתרבויות מגוונות יכולים לשמש בסיס לקשת של…
הפעלות המתאימות לילדי גן עד כיתה ב'. משחקים והפעלות לילדים מול מוצגים ארכאולוגיים הם דרך טובה…
שלל רעיונות להפעלת בני נוער בתערוכה באמצעות רמזים מצולמים: תצלומים של חדרי העבודה של אמנים שונים;…
הצעה למדריכים.ות שלל כיווני מחשבה והפעלות תוך חקירה ולמידה של שלושה אמני נקודות מרתקים: היוצר…
אם הייתם כיסא, איזה מין כיסא זה היה? כיסא נוח מפוספס על שפת הים? נדנדה? כיסא מפואר מגולף מעץ עם…
"אימון המוזיאון" מוצע במוזיאון מטרופוליטן לאמנות, מדובר באימון בוקר יומי בגלריות המוזיאון…
בשנים האחרונות מתעוררת מחדש המודעות לחשיבות הידע הנרכש באמצעות הגוף, ותחום המחקר של החושים – במובנם…
"לְתַרְבֵּת את המוזיאון" הוא ספר חשוב המתבונן על הדרכים שבהן הקהל והמוזיאונים מתקשרים זה…
דמיינו לעצמכם שדמות יוצאת מתמונה, ואתם מובילים אותה למסע בתערוכה ואחר-כך לוקחים אותה איתכם הביתה.…
כיצד מדריכים יכולים לבחור תמות עצמאיות ולהוביל את הקבוצה דרך נתיבים מפתיעים ומעוררי מחשבה? ליהיא…