***לא ניתן להגיש עוד*** דרוש/ה מומחה מדיה חברתית באגף קשרי קהל ותרבות ביד ושם 

היקף משרה
100% משרה
תיאור התפקיד

מומחה מדיה חברתית אחראי על פיתוח וניהול כל פלטפורמות המדיה החברתית של יד ושם בשפות השונות, ובכלל זה: שותף לתכנון וביצוע של אסטרטגיות מדיה חברתית, הנחיית צוותים של עורכים, כותבי תוכן ורפרנטים להתאמת תוכן רלוונטי למדיה, לשפה ולתרבות הדיגיטלית של קהלי היעד.

תחומי אחריות:

• תכנון ויישום אסטרטגיית מדיה חברתית מקיפה התואמת את חזון יד ושם.
• יצירת והתאמת תוכן עבור מגוון רחב של פלטפורמות מדיה חברתית, כולל פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב ועוד.
• מעקב וניטור שוטף של חשבונות מדיה חברתית, כולל הערות, מעקב אחרי גולשים וניתוח סנטימנט.
• הכרות עם מגמות חדשות, אופנות והיבטים נוספים של תרבות דיגיטלית בארץ ובעולם.
• הקמה וניהול קמפיינים ברשתות חברתיות.
• פיתוח וחיזוק קשרים עם שותפים חיצוניים, לרבות ניצולי שואה, חוקרים, מוסדות, ומשפיענים על מנת לבסס נוכחות משמעותית ברשתות חברתית ובמדיה הדיגיטלית.
• ניתוח ודיווח  על הביצועים של תוכן המדיה החברתית של יד ושם, לרבות מדדי מעורבות, טווח הגעה ומדדי המרה.

 

דרישות סף

• תואר אקדמי או הכשרה מקצועית רלוונטית ( תקשורת, שיווק  וכיוצ"ב)-חובה.
• ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה-חובה.
• ניסיון בעבודה בכלים לניהול מדיה חברתית (Hootsuite, Sprout Social או Buffer)-חובה.
• ניסיון בהקמה, ניהול ומעקב אחר קמפיינים במדיות חברתיות או דיגיטל בארגונים גדולים-חובה.
• כישורי כתיבה ועריכה מעולים, בעברית ובאנגלית
• תקשורת בינאישית טובה ויכולת לעבוד בממשקים ושיתופי פעולה רחבים.
• חשיבה יצירתית ויוזמה
• יכולת למידה מהירה ועבודה עצמאית ובצוות.

יתרון

• תואר שני

• תאריך תחילת עבודה – מיידי
• שכר: שכר בהתאם לטבלת המדרגים של יד ושם
• סוג משרה: ליבה מדרג: מומחה ( מקביל למדרג 2)
• המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

המשרה מוצעת לאיוש פנימי וחיצוני
הגשת קורות חיים עד לתאריך 20.08.23 בשעה 12:00
ועדת המכרזים תתכנס בתאריך 30.08.23
התהליך יכלול מטלה מעשית
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם ולפיכך המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות

*רק פניות מתאימות תענינה*