- אחריות לניהולה השוטף של עמותת הפורום
- עבודה מול מוסדות הפורום – האסיפה הכללית, הוועד המנהל והוועדות המקצועיות
- עבודה מול יועצת הפורום לקשרי ממשל
- ייצוג הפורום מול גופים ציבוריים, משרדי ממשלה, ארגונים שותפים וגופים נוספים
- ניהול ואחריות לצד הכספי של העמותה בשיתוף וועדת הכספים של הפורום, כולל גיוס משאבים, טיפול בדמי חבר ותמיכות ציבוריות, עבודה מול רואה החשבון ומבקר הפנים של הפורום ועוד.
- אחריות להפעלת התקשורת הדיגיטלית של הפורום: עדכונים שוטפים, ניהול אתר הפורום, רשתות חברתיות וכדו'.
- יזום והפעלת פרויקטים מיוחדים לקידום מוסדות התרבות בישראל ומשימות נוספות כפי שייקבעו מעת לעת ע"י הוועד המנהל.
כפיפות: לוועד המנהל של העמותה
- היכרות, ידע וניסיון בניהול עמותה ובעמידה בכל החובות הרגולטוריים הנדרשים
- היכרות מעמיקה עם עולם התרבות בישראל – יתרון
- ניסיון ניהולי, רצוי בתחומי התרבות והאמנות
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה עצמאית מהבית (לעמותה אין משרדים) כמו גם עבודה בצוותים שונים ומגוונים
- יכולת עבודה במחשב ושליטה בתוכנות office
- כושר ביטוי מעולה בעברית בכתב ובע"פ, שליטה בשפה האנגלית
תנאים ושכר: ייקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת והמקובל בענף.
הגשת מועמדות בצירוף קורות חיים ושמות ממליצים/ות ניתן לשלוח במייל עד ליום .31.10.21
רק פניות מתאימות ייענו. הוועדה רשאית לפנות מיוזמתה למועמדים/ות ואינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי.