הפקת תערוכות ואחריות כוללת לתפעול, לנראות ולתחזוקה של המוזיאון
אחריות על סנכרון, תיאום וביצוע כל פעולות המוזיאון
וניהול צוות התפעול והאחזקה
• בניית לוח זמנים מפורט לפרויקטים/מחלקות, בהמשך לתוכנית עבודה ותערוכות מאושרת בהתאם לתוכנית העבודה השנתית
• ניהול לוח הזמנים אל מול המחלקות השונות וסנכרון ביניהן
• אחריות על ביצוע הפעולות על פי התקציב המאושר ובניהול ופיקוח תקציבי של האוצרת הראשית של המוזיאון
• הכנת תכנית הפקה, תפעול ותחזוקה למוזיאון, הקצאת משאבים, לוחות זמנים, תקציב ואישורים
• אחריות כוללת לביצוע מטלות הקשורות לתערוכות במוזיאון
• דיווח להנהלת המוזיאון
• תואר ראשון ממוסד מוכר עם עדיפות לתואר בעיצוב ואמנות
• ניסיון בהפקת תערוכות מוכח בתצהיר אישי ו/או במסמכים
• ידע בתוכנות רלבנטיות ( illustrated, Photoshop, InDesign ) ואופיס, מוכח בתצהיר אישי ו/או במסמכים
• שליטה מלאה בעברית וטובה באנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור).
• יכולת ניהול צוות עובדים
• יצירתיות, יוזמה ויכולת הפקת תוכן מגוון
• יכולת ניהול זמן וניהול משימות בסביבת עבודה אינטנסיבית
• יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מסמכים נדרשים
• קורות חיים מפורטים הכוללים ניסיון בעבודה.
• תעודות המעידות על השכלה.
• לפחות מכתב המלצה אחד רלבנטי.
• צילום תעודת זהות כולל ספח.
• מסמכים להוכחת ניסיון בהפקת תערוכות, וידע בתוכנות רלבנטיות.
את המכרז המלא וטופס פרטי מועמד/ת ניתן לקבל אצל גב' נטע קליין באמצעות דוא"ל neta@mhc.org.il
מועד הגשה אחרון 30.03.2022 עד שעה 16:00