היקף משרה
100% / 60%
תיאור התפקיד
אגודת ידידי מוזיאון ישראל שוקדת על טיפוח הקשרים בין המוזיאון לבין קהילת שוחרי האמנות, התרבות והארכאולוגיה.
נדיבותם של ידידי המוזיאון ותורמיו מסייעת לנו להוציא לפועל את תוכנית התערוכות העשירה שלנו ומבטיחה את מעמדנו בקרב המוזיאונים המובילים בעולם.
אנו מחפשים 2 משרות של עזרה מנהלית, האחת בהיקף משרה מלא והשניה בהיקף חלקי של 60% משרה.
תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות אגודת ידידי מוזיאון ישראל
- מענה שירותי לפניות תורמים חברי האגודה
- מעקב אחר מועדי סיום ופניה לחידושי חברות באגודה.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בהפקת אירועי האגודה.
- ניהול אדמניסטרטיבי של קבוצת הידידים: ניהול חווית הידיד, ניהול פניות, רישום הידידים, ניהול דאטה, ניהול פרויקטים מוגדרים.
- משימות אדמניסטרטיביות נוספות בהתאם להנחיות מנכ"לית האגודה.
דרישות סף
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
- שליטה טובה בסביבת עבודה ממוחשבת
- יחסי אנוש מעולים, אמינות ודיסקרטיות
- יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר ודייקנות.
- מוטיבציה ומחוייבות, יכולת שירותית גבוהה
- יכולת ניהול ממשקים באופן יעיל
- יכולת הוצאה לפועל של נושאים ותהליכים
יתרון
ידיעת אנגלית ברמת שפת אם
זיקה לעולם התרבות והאמנות
קורות חיים למייל
jobs@imj.org.il
כפיפות: מנכ"לית אגודת ידידי מוזיאון ישראל
תאריך תחילת עבודה: מיידי
מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים למייל: עד לתאריך 02.03.2024
נא לציין מספר משרה בנושא המייל – JB-119