היקף משרה
100%
תיאור התפקיד
מנהל/ת שירות למבקר אמונ.ה על חווית המבקר במוזיאון מטרום הגעתו ועד לאחר הביקור
- אחריות כוללת על איכות השירות הניתן למבקר במוזיאון מטרום הגעתו, דרך תהליך הכניסה במהלך הביקור ועד לאחריו.
- אחריות על איכות השירות באזורי הכניסה למוזיאון הכוללים: אולם הכניסה ראשי (תחתון), כניסה לדגם בית שני, המבואה לקארדו, מלתחות ועוד
- אחריות על אמינות ובהירות המידע הניתן לקהל בערוצים השונים: מסכי מידע, שילוט מתחלף, עלוני מידע ופרסום, אתר אינטרנט אפליקציות ייעודיות, וכל שירות אחר קיים או עתידי במתחמי הכניסה, בגלריות ובערוצים הדיגיטאליים.
- ניהול צוות הקופאים, מרכז המידע והשרות למבקר – גיוס, שיבוץ, הכשרה וניהול שוטף של כח האדם.
- אחריות על הפקת המדריכים הקוליים לתערוכות
- ריכוז תחום הנגישות במוזיאון
- טיפול בפניות הציבור ומישוב קהל המבקרים.
- ריכוז נתונים על כמויות המבקרים במוזיאון, עיבוד והפקת דוחות.
- פיתוח יוזמות לקידום ושיפור חווית המבקר
- נושאים נוספים הקשורים לשירות למבקר, בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות סף
- השכלה אקדמית. עדיפות לתחומים רלוונטיים למוזיאון או לתחומים ניהוליים.
- ניסיון בעבודה עם קהל מבקרים
- ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות - כולל הנעת עובדים.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית/אנגלית
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- ראייה מערכתית, יוזמה, יכולת הובלת תהליכים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
דרישות 1-3 הנן דרישות סף.
יתרון
- ניסיון ממוסדות תרבות
- הכשרה מקצועית בתחומי השרות והנגישות
קורות חיים למייל
jobs@imj.org.il
מתח דרגות : 41-43
כפיפות: מנכ"לית המוזיאון
מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל עד לתאריך 16.3.24. יש לציין מספר משרה בנושא המייל – JB-121