תומך טכני אחראי על מתן שירות שוטף, טלפוני או בשטח, לכל יחידות הקצה הטכנולוגיות, לכלל הארגון –האגפים
ועובדיהם, צוות האגף ואורחי יד ושם.
התפקיד כולל ביצוע משימות נוספות עפ"י צרכי היחידה.תחומי אחריות:
מתן שירותי תמיכה טכנולוגית;
מתן שירותי תמיכה טכנית וטיפול בתקלות לכלל משתמשי הקצה בארגון, הן טלפונית במוקד הhelpdesk והן
פרונטלית בשטח.
תפעול ותחזוקה של כל מערכות החומרה –מחשוב וציוד היקפי, טלפוניה (מערכת IP).
סיוע בתפעול מערכות, כולל מערכת הגיבויים
תמיכה בכל המערכות המחשוב והטלפוניה.
ניתוב תקלות בין אנשי הצוות במחלקה. הפניית טיפול בתקלות לגורמים מקצועיים בתוך האגף וליווי התקלה
עד לפתרונה אל מול הלקוח.
תמיכה במערכות מולטימדיה.
תמיכה באפליקציות המייל הארגוני בטלפונים ניידים לעובדי יד ושם.
לימוד מערכות חדשות, מתן תמיכה והדרכה במערכות מנהלתיות ותמיכה שוטפת בכלי תוכנה שפותחו באגף
IT הנותנים מענה לצרכים ספציפיים.
דרישות התפקיד:
תואר מתחום מדעי המחשב או השכלה טכנולוגית רלוונטית/בוגר קורס טכנולוגי
ידע בחומרה, תוכנה, שירות
בעל\ת ידע ב:מערכות הפעלה Windows, טיפול בציוד חומרה, איתור ותיקון תקלות של ציוד היקפי (
מדפסות, סורקים, מקרנים ), תמיכה בתוכנות אופיס, הבנה בסיסית של רשתות תקשורת- חובה. יתרון לבעלי
ניסיון.
אנגלית ברמה טובה
אדיבות ויכולת מתן שירות
עבודה בצוות
יכולת לימוד עצמאית
ניסיון מעשי ועבודה ב Active Directory ומתן הרשאות
תנאי המשרה:
סוג משרה: ליבה
מדרג: IT5
תאריך תחילת עבודה – מידי
שכר בהתאם לטבלת המדרגים של יד ושם
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
*המשרה מוצעת לאיוש פנימי וחיצוני*
הגשת קורות חיים עד לתאריך 24.11.2024 בשעה 12:00
וועדת המכרזים תתכנס בתאריך 01.12.2024
(יש לציין קוד משרה בנושא המייל JB-85)
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם ולפיכך
המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות
*רק פניות מתאימות תענינה*