ניהול מדור כספים, אחריות לתכנון תקציבי הוצאות והכנסות של האגף ומעקב אחר ביצועו.
התפקיד כולל ביצוע משימות נוספות עפ"י צרכי היחידה.
תחומי אחריות:
בניית תכניות עבודה, תקציבים, ודיווחים בהתאם להנחיה מקצועית שוטפת ובתיאום עם אגף הכספים;
בניית תקציב האגף ותקציב לפרויקטים שונים ומעקב אחר ביצועם.
סיוע למנהלי המחלקות והנהלת האגף בבניית התקציב בהתאם לתכניות העבודה.
הכנת הצעות מחיר ודיווחים לקרנות, לתורמים ולהנהלה, בתאום עם אגף הכספים.
שותפות בתכנון ההיבטים הכספיים של התקשרויות ומכרזים עם גורמים חיצוניים.
ניהול עבודת המדור וצוות עובדים;
ניהול ופיקוח על הרכש והגביה באגף.
מעקב ובקרה על ביצוע תשלומים לספקים בהתאם לביצוע עבודות/שירותים.
מעקב ובקרה על תקבולים (הכנסות) מלקוחות.
הדרכה וליווי של עובדי המדור לניהול ולביצוע משימותיהם.
כתיבת דו"חות ביצוע לקרנות תורמים והנהלה.
תואר ראשון או הכשרה מקצועית בתחומים רלוונטיים (כגון כלכלה, מנהל עסקים, הנדסת תעשייה וניהול
או חשבונאות)
ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה טובה
ניסיון בעבודה בתפקיד רלוונטי (ניהול תקציבים ופרויקטים/ בקרה פיננסית/ בנקאות)
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת כולל עבודה על אקסל ותוכנות פיננסיות רלוונטיות.
יחסי אנוש מעולים, יושרה ודיסקרטיות
תפיסה מערכתית
היכרות עם ERP
ניסיון בניהול צוות עובדים
תאריך תחילת עבודה – מיידי
שכר: שכר בהתאם למדרגי השכר המקובלים ביד ושם
סוג משרה: ליבה מדרג: 2
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
*המשרה מוצעת לאיוש פנימי וחיצוני*
*הגשת קורות חיים יוגשו לכתובת עד לתאריך 02.01.2025 בשעה 12:00*
ועדת המכרזים תתכנס בתאריך 13.01.2025
(יש לציין קוד משרה בנושא JB-100)
התהליך יכלול מטלה מעשית
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם ולפיכך
המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות
**רק פניות מתאימות תענינה**