אחריות על אירועים ומכירות, הפקת כלל האירועים במוזיאון והגדלת הכנסות המוזיאון משיתופי
פעולה עם ארגונים.
אחריות, פיקוח ובקרה על תיאום לוגיסטי וניהולי של כלל אירועי המוזיאון מול הממשקים
בארגון ומחוצה לו החל משלב הכנת החוזה וסגירתו ועד לסיום ופירוק האירוע והגבייה.
ארגון אירועי תוכן ואירועי פתיחה לתערוכות בשיתוף עם אוצרי המוזיאון.
הפקת אירועים לקהל הרחב בשיתוף אגף הנוער והחינוך.
ייזום והפקת אירועים וכנסים לארגונים ולקוחות פרטיים.
בנייה וניהול תקציב לאירועים.
ניהול מכירות ללקוחות וארגונים פרטיים, מוסדות, משפחות, מפיקים וסוכני תיירות.
פיתוח ומכירת חבילות ביקור במוזיאון לארגונים וקבוצות מהארץ ומחו"ל.
פיתוח שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בארץ ובחו"ל להגדלת הכנסות המוזיאון.
ליווי צוותי תוכן בפיתוח מוצרי מדף
ניהול צוות העובדים של המחלקה.
מילוי מכלול הדרישות והמטלות הנובעות ממהות התפקיד.
1. תואר ראשון – חובה. עדיפות לתחומים הקשורים לעולמות התוכן.
2. ניסיון של ארבע שנים לפחות בהפקת אירועים גדולים ומורכבים בתחום התרבות.
3. יוזמה ויצירתיות בתחומי התרבות.
4. ניסיון במכירות לארגונים.
5. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות על פי צרכי התפקיד.
6. יכולת גבוהה בניהול פרויקטים.
7. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
8. ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים.
9. שליטה מלאה בעברית ואנגלית.
דרישות 1-3 הנן דרישות סף.
מתח הדרגות : 41-43 בדירוג המח"ר.
כפיפות: מנכ"ל המוזיאון.
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל עד לתאריך 8.2.2025. יש לציין מספר משרה JB-151 בנושא המייל.