הצוות האדמיניסטרטיבי בלשכת היו"ר אמון על כלל משימות המזכירות והאדמיניסטרציה
השוטפות, להבטחת פעילותם השוטפת של הלשכה ולמתן מענה למגוון גורמים פנים וחוץ
ארגוניים.
תחומי אחריות:
סיוע בהתנהלות השוטפת של הלשכה עבור היו"ר והיועצת הבכירה של היו"ר בביצוע
משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות :
משימות מזכירות, כגון: ניסוח וכתיבת מכתבים, דואר, תיוק, יומן, תמלול ישיבות
ועריכתן, אירוח ישיבות ואורחי הלשכה, ניתוב ובקרה על ביצוע המשימות,
השתתפות בישיבות הנדרשות
מענה טלפוני ומתן מענה ראשוני; ניתוב הפניות לגורמים מטפלים ומעקב אחר
המשך הטיפול
קשר עם האגפים ויחידות יד ושם
קבלת פניות חוץ וסיוע במעקב אחר הטיפול בהן
סיוע בתיאום פעולות כל הגורמים ביד ושם המקיימים קשר עם גורמי חוץ
סיוע בפיתוח ושימור קשרי עבודה שוטפים עם גורמים ממשלתיים, דיפלומטיים
וארגוניים
משימות אדמיניסטרטיביות נוספות ככל שיידרש
עברית שפת אם - יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה – חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת. שליטה בכל תוכנות Office והתמצאות בכלי
חיפוש אינטרנטיים – חובה
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, יכולת עבודה בצוות, תפיסה מערכתית
ייצוגיות, אמינות ודיסקרטיות
ניסיון מוכח בעבודה בסביבה מרובת משימות
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובשעות נוספות
תנאי המשרה:
היקף משרה זמני לתקופת החלפה לחל"ד
תאריך תחילת עבודה – מידי
שכר בהתאם לטבלת המדרגים ביד ושם
סוג משרה: ליבה, מדרג 4
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד