דרוש/ה מנהל/ת אגף מורשת, תיירות, מוזיאונים וסל תרבות

היקף משרה
100%
תיאור התפקיד

הובלה וניהול של פעילות אגף מורשת, תיירות ומוזיאונים ברשות המקומית, תוך קידום וקביעת מדיניות לעידוד התיירות המקומית, פיתוח פרויקטים חדשניים ושיתוף פעולה עם גופים מקומיים
וארציים. ניהול בפועל של מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ניהול תחום התיירות והמורשת: פיתוח חזון תיירותי המבוסס בין היתר על אתרי המורשת ומתחמי המורשת בעיר ובניית תוכניות שיווק לקידום העיר כיעד תיירותי.
  • הובלת פרוייקטים לשיפור והרחבת התשתיות התיירותיות בעיר, תוך התאמה לצרכים המשתנים של תיירים וקהילות מקומיות. אחריות כוללת על פעילותם של מוזיאונים נוספים שיבנו במהלך השנים הקרובות בעיר.
  • ניהול תקציב ובקרה שוטפת לאגף.
  • ניהול מערך הפרסום והשיווק של האגף בהלימה לדרישות מחלקת הפרסום של החברה.
  • יצירת שיתופי פעולה, תיאום ועבודה משותפת עם כל הגורמים הנדרשים.
  • ניהול מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל: ניהול כולל של מרכז מורשת, כולל תפעול יומיומי, ניהול משאבים ותקציב. אחריות על תחום המוזיאולוגיה, תערוכות ופעילויות חינוכיות במרכז.
  • אחריות על מחלקת סיורים וסל תרבות.
  • גיוס כספים: יכולת לגייס כספים כראיה מערכתית לגיבוש ותפעול מתחמי השימור בעיר.
דרישות סף

השכלה וניסיון:

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים: תקשורת, שיווק, תיירות,
  • מלונאות, מנהל עסקים, הנדסה תעשיה וניהול
  • תואר שני- יינתן יתרון לבעלי תואר שני בתחומים אלו.

ניסיון תעסוקתי :

  • 5 שנות ניסיון מקצועי, מתוכן 3 שנות ניסיון ניהולי באחד או יותר מהתחומים הבאים: תיירות,
  • ניהול מוזיאונים/ מוסד תרבותי/ ארכיון, עסקי תיירות, פיתוח עסקי בחברות גדולות או במוסדות ממשלתיים או ציבוריים.

כישורים אישיים:

  • היכרות טובה עם עולם התיירות בישראל ותעשיית התיירות הישראלית
  • יכולת ניסוח ברמה גבוהה
  • יכולת ניהול צוות עובדים
  • אוריינטציה עסקית
  • תקשורת ויחסי אנוש טובים
  • נכונות לעבודה מאומצת תוך עמידה בתוכנית עבודה ויעדים

מיומנויות:

  • אנגלית ברמה גבוהה
  • office שליטה בתוכנות
  • שפות נוספות - יתרון

דרישות מיוחדות:

  • ייצוגיות
  • שירותיות
  • סדר וארגון
  • יכולת הובלה
  • עבודה בשעות לא שגרתיות
     

המועמד/ת שיבחר לתפקיד ייקלט בחברה בעירונית ויישא במטלות נוספות על פי הצורך.
החברה רשאית לזמן לריאיון רק את 8 המועמדים המתאימים ביותר שעמדו בתנאי הסף ובדרישות התפקיד והם עונים על מירב הדרישות הנוספות.
דרגה: מנהל אגף בחברה העירונית, עפ"י הסכם בכירים בכפוף לאישור דירקטוריון החברה ומשרד הפנים .
על המועמד להמציא אישור ממשטרת ישראל בגין היעדר הרשעה בעבירות מין. בהתאם לחוק, חל בשלב זה על גברים בלבד )מצ"ב טופס אישור מוסד(.
על המועמד/ת לצרף קורות חיים תיעוד להוכחת כל הנ"ל ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד מתאים,
תיפסל מועמדותו/ה על הסף.
בהתאם לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, התשמ"ח 1988- , המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
החברה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם -
בכפוף להצגת אישורים מתאימים.


מועד אחרון להגשת מועמדות, יום ג', תאריך  18.3.25 עד השעה 15:00
המסמכים יוגשו באופן אישי לחברה העירונית רח' הנביאים 8 רחובות

טופס הגשה

כפיפות:
מנכ"ל\ית החברה עירונית

טופס הגש ת מועמדות למכרז וטופס אישור מוסד לשם פנייה למשטרת ישראל - ניתן למצוא באתר העירוני מכרזי כ"א www.ironit-rehovot.co.il
לקבלת מידע בין השעות 09:00-16:00 טלפון: 08-6683874 פקס: 08-9458535

מודעה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד

לינק לאתר החברה העירונית