דרוש.ה עובד.ת אדמיניסטרציה לגלריה האוניברסיטאית לאמנות

תיאור התפקיד
  • טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים.
  • קבלת קהל סטודנטים ובאי הגלריה באירועים השונים ומתן טלפוני ודוא"ל
  • תיאום וטיפול בהפקות הסטודנטים של הפקולטה לאמנויות המשתתפים בגלריה
  • תיאום וטיפול בהפקות מן החוץ המתארחות בגלריה.
  • תאום פגישות סגל אקדמי ומנהלי הפונה לגלריה מהפקולטות השונות.
  • טיפול בבקשות ראשוניות מהקהל הרחב ומגופי תרבות חיצוניים.
  • תקשורת מול גורמים לוגיסטיים בפקולטה לאמנויות לרבות ספקים ואני מקצוע.
  • סיוע בעדכון אתר האינטרנט ופרסום ברשתות החברתיות.
  • טיפול ומעקב אחר דרישות רכש והזמנות קטנות.
  • ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י מנהל.ת ואוצר.ת הגלריה ובהתאם לצורך.
דרישות סף

דרישות התפקיד:

  • תעודת בגרות מלאה.
  • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה. שפות נוספות יתרון.
  • כושר תיאום וארגון.
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • תינתן עדיפות לעובדי אוניברסיטה בעבר
קורות חיים למייל
gallery@tauex.tau.ac.il

היקף העבודה:

לפי שעות. 4 שעות ביום למשך חמישה ימים בשבוע (א-ה). שעות הבקר.

 

תאריך תחילת עבודה – מידי