אחריות על ניהול ההיבט האדמיניסטרטיבי תפעולי של כלל פעילות האגף. התפקיד כולל ביצוע
משימות נוספות עפ"י צרכי היחידה
תחומי אחריות:
טיפול שוטף בצרכים האדמיניסטרטיביים והלוגיסטיים של האגף, לרבות –
ניהול ותיאום שוטף של סדר יומה של מנהלת האגף, כולל הכנת חומר לפגישות, מעקב אחר החלטות וביצוען, תיעדוף משימות ותזכורים שוטפים.
ניהול יומני פגישות מורכבים ובכלל זה – סיוע בניהול יומנים נוספים לפי הצורך.
תיאום מגוון פעולות האגף מול גורמי פנים וחוץ.
טיפול ברכש ובספקים לרבות הזנה וטיפול בחשבוניות האגף, הזמנת ציוד משרדי אגפי וציוד מטבח.
מתן גיבוי אדמיניסטרטיבי בלשכת המנכ"ל.
מתן שרות טלפוני ופרונטלי לפונים פנים ארגוניים (מנהלים, עובדים, ועד) וחוץ ארגוניים בכל תחומי פעילות האגף.
עברית ואנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית רלוונטית – חובה
שליטה מוכחת בתוכנות האופיס בדגש על אקסל. גישה לעבודה בתוכנות נוספות – חובה
היכרות עם ERP אלמוג – יתרון
ניסיון בטיפול בחשבוניות – יתרון
דיסקרטיות הינה הכרחית לביצוע התפקיד
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות; יוזמה
תודעת שירות גבוהה
ניסיון מוכח בעבודה בסביבה מרובת משימות
תאריך תחילת עבודה – מידי
שכר בהתאם לטבלת המדרגים ביד ושם
סוג משרה: ליבה, מדרג 4
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
המשרה מוצעת במסגרת מכרז פנימי וחיצוני
הגשת קורות חיים עד לתאריך 3.12.2025 בשעה 12:00
(יש לציין קוד משרה בנושא המייל JB-146) וועדת המכרזים תתכנס בתאריך 24.12.2025
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם
ולפיכך המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות.
רק פניות מתאימות תענינה



